Kakelvers!
van een boer
uit de streek
waar de kippen vrij en vrolijk rondscharrelen
Kakelvers!

Het strippenkaart systeem de Egg-App!

Omdat jongeren onder de 16 jaar geen kastransacties uit mogen voeren, maar er toch veel van deze jongeren vragen of er eieren aangeleverd kunnen worden heeft Egg-sellent de Egg-App laten ontwikkelen. De Egg-App maakt het digitaal betalen mogelijk en is gebaseerd op een strippenkaart systeem. Hoe dit in zijn werk gaat wordt op deze pagina omschreven. Tevens wordt antwoord gegeven op veelgestelde vragen.

Hoe werkt de Egg-App?

Stap voor stap vanuit oogpunt van de wederverkoper

Wederverkoper krijgt uitleg over de Egg-App
Wederverkoper ontvangt een handleiding, waarin exact staat omschreven hoe de verkoop via strippenkaarten in zijn werk gaat.

Wederverkoper download Egg-App en krijgt uniek account 

De wederverkoper download de Egg-App en krijgt unieke inloggegevens zodat hij/zij kan inloggen (zie foto links onder).

Na het inloggen verschijnt het startscherm. (Zie foto midden onder).

Naast allerlei leuke dingen is het kopje verkoop voor de verkoop van eieren belangrijk. Hier staan in het begin nog geen klanten, maar nadat de klanten eenmalig in de Egg-App zijn gezet wel. (zie foto rechts onder).

Wederverkoper zet zijn of haar klanten eenmalig in de Egg-App: 
Middels naam, adres, woonplaats kan de wederverkoper een klant in zijn of haar Egg-App aanmaken. (zie foto links onder)

Strippenkaart aamaken 
Nu een klant is aangemaakt kan een strippenkaartje worden aangeschaft. Er zijn verschillende keuzes. De klant toetst op het scherm van de wederverkoper een kaartje aan. (zie foto midden onder)

De strippenkaart verschijnt, er kunnen eitjes worden verkocht, dus strippen worden afgestreept
Direct verschijnt de strippenkaart, zodat de klant gelijk eitjes af kan nemen. De eitjes kunnen per ei worden afgestreept, maar ook per 6 of 10 tegelijk. (zie foto rechts onder)

De klant kan op zijn of haar tijd, gemakkelijk, via Ideal betalen en de wederverkoper controleren
Direct nadat een strippenkaartje is aangeschaft krijgt de klant een mail met daarin een Ideal link. In minder dan een minuut kan de klant op zijn of haar moment betalen. (zie foto links onder) 

Na iedere aanschaf van eieren ontvangt de klant een mailtje met daarin het afgenomen aantal eieren en een update van het overig aantal strippen. Op deze manier kan de klant de wederverkoper controleren. 

Werken met de Egg-App is een eitje!

 

Veelgestelde vragen (FAQ)

In samenwerking met accountantskantoor Orange FS is een afdeling in het leven geroepen die zich bezig houd met alle zaken rondom de Egg-App:
-Vragen wederverkopers
-Vragen klanten van wederverkopers
-Betalingen 

Mocht u een vraag hebben verzoeken we u eerst vriendelijk te kijken naar de veelgestelde vragen die hieronder te vinden zijn. De kans is groot dat het antwoord op uw vraag daartussen staat. Onder de veelgestelde vragen staan de contactgegevens. 

1. Ik heb een strippenkaart aangeschaft, maar heb nog geen factuur ontvangen. Hoe kan dat?

Er zijn twee mogelijke oorzaken:

  • Heeft u al in uw reclame/spam box gekeken? Soms belanden mailtjes ongewenst in de spam box.
  • Heeft de wederverkoper uw mail adres goed genoteerd, dus in de Egg-App gezet? Het is raadzaam even aan de wederverkoper te vragen welk mail adres hij van u heeft, waarna u het mail adres kan controleren.

2. Mijn strippenkaart is op, waar kan ik een nieuwe bestellen? 
Dit kan bij uw wederverkoper. Waarschijnlijk zal deze zelf ook zien dat uw strippenkaart op is en u opnieuw de keus voorleggen welke nieuwe strippenkaart u aan wilt schaffen. 

3. Volgens mij zijn er teveel of te weinig strippen af gestreept. Waar kan ik de wijziging doorgeven? 
Dit kan via één van de onderstaande communicatie kanalen. Wanneer u via één van de onderstaande kanalen contact zoekt zal u in contact komen met het accountantskantoor en deze kunnen vaak ter plekke wijzigingen doorvoeren. 

4. Ik wil mijn strippenkaart tegoed om welke reden dan ook terug gestort krijgen op mijn rekening. Hoe gaat dat?
Dit kan via één van de onderstaande communicatie kanalen. Wanneer u via één van de onderstaande kanalen contact zoekt zal u in contact komen met het accountantskantoor en deze kunnen vaak ter plekke wijzigingen doorvoeren. 

E-mail: egg-sellent@ofsnl.nl
Tel nr.: 0180622633